آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صدور حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند تجاوز به عنف در کرمان (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۱۸۴۱
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
صدور حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند تجاوز به عنف در کرمان (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم اعدام ۳ متجاوز به عنف خبر داد و گفت: بلافاصله احکام بعد از تایید دیوان عالی کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از صدور حکم اعدام ۳ متجاوز به عنف و اکراه از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: برخورد دستگاه قضایی با جرایم خشن سریع، قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود.

وی با بیان اینکه این حکم قطعی نبوده و در دیوان عالی کشور قابل فرجام‌خواهی است، گفت: پس از شکایت‌های واصله در مورد تعرض افرادی ناشناس به نوامیس مردم در ابتدای سال جاری در محور هفت باغ کرمان، موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و نهاد‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای اعضای این باند در شهر کرمان و یکی از شهرستان‌های مجاور کرمان شناسایی شد و در یک عملیات همزمان تمام عوامل این اقدام غیر انسانی با همکاری پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی در مورد شیوه کار اعضای این باند بیان کرد: اعضای این باند پس از اینکه سوژه‌های خود را که عمدتاً افراد و زوج‌های جوان بودند در اماکن خلوت در محور هفت باغ حدفاصل کرمان تا ماهان شناسایی می‌کردند و سپس با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ جلوی خودروی شکات پرونده را متوقف کرده و با معرفی خود به عنوان مامور و با تهدید اقدام به آدم ربایی، تعرض، تجاوز به عنف و در نهایت سرقت طلا و اشیای گران قیمت می‌کردند.

حمیدی با بیان اینکه دادگستری استان در راستای دفاع از حقوق مردم و مبارزه قاطع و قانونی با جرائم خشن در کمتر از چهار ماه به این پرونده رسیدگی کرده است، اعلام کرد: دادگاه پرونده را براساس شواهد و قراین، شکایت شاکیان، اعتراف متهمان و سایر موارد مورد بررسی قرار داد و در نهایت برای ۳ متجاوز به عنف حکم اعدام صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه محکومین این پرونده در زندان بسر می‌برند، گفت: بلافاصله احکام بعد از تایید در دیوان عالی کشور اجرا خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان هشدار داد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی و غیر انسانی را در سر می‌پرورانند، بدانند که قوه قضائیه قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد و مجازات آن‌ها سریع، قاطع و عبرت آموز خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->